Principal | Crear compte nou | El Meu Perfil | Altres Links | Foros | Descarregues | Gràfics Sessions | Noticies | Lectures | EN CASTELLANO |
Mi PerfilTemas ActivosPolls ActivosRegistreseMiembrosBuscarFAQ
 Todos los Foros
 OPOSICIONS A MESTRE
 Academia oposicones E.F. valencia
Responder al TemaImprimirNuevo TemaNuevo Poll
Autor  Tema Anterior Tema Proximo Tema   
angela3o
Alumne nouvingut
Off-Line
1 Mensajes
Miembro desde:
18 Septiembre 2008
Academia oposicones E.F. valencia - 13 Julio 2009 : 10:24:34 Responder con Cita
Hola soy nueva en esto de las oposicones,quisiera prepararme para E.F. (primaria) ,podriais aconsejarme alguna buena academia en valencia y tambien avisarme cual no sería la recomendable.Espero vuestra ayuda,muchas gracias.
Ferni
Alumne nouvingut
Off-Line
1 Mensajes
Miembro desde:
01 Febrero 2008
Publicado - 18 Septiembre 2009 : 18:55:59 Responder con Cita
Hola, com va...
Bo, t'explico...jo vaig aprovar les opos a la primera ací en el país valencià i en catalunya. Com no portava punts d'anys treballats, finalment vaig poder entrar en Catalunya,

L'acadèmia que et recomano és GAITE de la ciutat de València amb el tot poderòs José Luis Gaite. Però tamb e t'he de dir que en Castelló està l'acadèmia RAFA LLORET que també és molt bona. Jo vaig anar a gaite... i d'açò ja fa sis anys... mare meva com passa el temps. Au sort i molt de colze ja que la sort mai bé sola.

Fernando.

Ir al Principio de Pagina
Tore
Alumne nouvingut
Off-Line
1 Mensajes
Miembro desde:
16 Enero 2009
Publicado - 28 Septiembre 2009 : 16:52:38 Responder con Cita
Hola: