|
|
|
1 Mensajes Miembro desde: 18 Septiembre 2008
|
|
|
|
Academia oposicones E.F. valencia - 13 Julio 2009 : 10:24:34
|
|
|
|
|
Hola soy nueva en esto de las oposicones,quisiera prepararme para E.F. (primaria) ,podriais aconsejarme alguna buena academia en valencia y tambien avisarme cual no sería la recomendable.Espero vuestra ayuda,muchas gracias.
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
Ferni
|
|
Alumne nouvingut
|
|
| Off-Line |
|
|
|
1 Mensajes Miembro desde: 01 Febrero 2008
|
|
|
|
Publicado - 18 Septiembre 2009 : 18:55:59
|
|
|
|
Hola, com va... Bo, t'explico...jo vaig aprovar les opos a la primera ací en el país valencià i en catalunya. Com no portava punts d'anys treballats, finalment vaig poder entrar en Catalunya,L'acadèmia que et recomano és GAITE de la ciutat de València amb el tot poderòs José Luis Gaite. Però tamb e t'he de dir que en Castelló està l'acadèmia RAFA LLORET que també és molt bona. Jo vaig anar a gaite... i d'açò ja fa sis anys... mare meva com passa el temps. Au sort i molt de colze ja que la sort mai bé sola. Fernando.
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
Tore
|
|
Alumne nouvingut
|
|
| Off-Line |
|
|
|
1 Mensajes Miembro desde: 16 Enero 2009
|
|
|
|
Publicado - 28 Septiembre 2009 : 16:52:38
|
|
|
|
|
Hola: Sóc un xic de Xàtiva, q vaig aprobar fa un parell d'anys. Jo despreés de la meua experiència com a opositor, té recomane un prepardor d'oposicions, degut a que els grups són més reduits i hi ha un contacte més directe. Jo vaig anar a Alzira, a Toni Gimeno i Ximo Sanz, la veritat que vaig estar molt content, degut a que el nivell que vaig agafar va ser molt alt, no sols per aprobar sinó també per donar les meues classes i que els alumnes milloren les seues competéncies motrius. Però tu tria alló que més te convinga
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
1 Mensajes Miembro desde: 03 Marzo 2009
|
|
|
|
Publicado - 29 Septiembre 2009 : 11:29:24
|
|
|
|
|
Hola!!! Per al primer any d'oposició per experiencia personal et recomanaría l'Academia GAite-Navarro... el problema es que GAite ya no dona les classes d'EF. Per altra banda un preparador està bé si té dedicació exclusiva. També tinc molt bones referencies de l'academia d'Alzira de Toni GImeno.
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
1 Mensajes Miembro desde: 28 Marzo 2008
|
|